Monday, January 17, 2005

Monday Morning Question

Monday Morning Question:

How many keys do you have on your keyring?  Out of these keys, how many do you NOT know what they are for? 

My answer:  I have eight keys on my keyring.  I don't know what four of them unlock!  This shocks me.  I don't know what half of the keys are for!

What's your answer?  Check it out - you may be surprised!

17 comments:

  1. HMM ON ONE OF MY KEYRINGS I HAVE  4 ...2 IS KEY TO MY BRONCO...1 FOR MY DAUGHTERS CAR ..AND 1 IS THE HOUSE KEY....NOW FOR THE OTHER SET OF KEYS IVE GOT...WELL THERES 15  1 IS FOR BASEMENT DOOR 1 IS FOR OLD CAR WE USE TO HAVE...AND 1 IS FOR  MY HUBBYS TRUCK ...HMM THE OTHERS LETS SEE..... 1 FOR GARAGE DOOR AND 1 FOR THE SERCUITY BOX ...THE OTHERS WHO THE HECK KNOWS I DONT....... HAVE TO THINK OF THOSE ..IF I SIT LONG ENOUGH  I CAN FIGURE THEM OUT

    ReplyDelete
  2. I have seven and I do not know what two of them are for lol.  Still I will not remove them because if I did, I would suddenly find I needed them.  Sending our prayers and thoughts for you dear friend xxxxx

    ReplyDelete
  3. I have two, one for the house the other for the car. Hubby makes up for my shortcomings though - he only uses his door and garage key, but has such an assortment on his keyring he reminds me of a jailer! Get better soon.
    Lots of love
    Sylvia

    ReplyDelete
  4. dbaumgartner1/17/2005 7:31 AM

    I'm pretty boring.  I have five keys.  Front door, back door, front storm door, back storm door and car.

    You didn't ask about key laying in your desk drawer.  LOL  I have about half a doze and who knows what they're for.  :-)

    ReplyDelete
  5. Car Key (4) - mine, hubby's, Daughter's, son's.
    House Key
    Mom's House key
    Mother in law's House Key (2)
    Office Key (2)
    So that is 10 and I know what they are all for. :) Yeah! I was scared for a moment...I hate to get rid of things so I was sure I was going to have some I didn't know what they were for. Cool Monday Question!!
    Kate~

    ReplyDelete
  6. I have2 keyrings with 3 keys each on them, house key and car keys. Now I do have a couple keyrings that I have no idea what they go too!!!!

    ReplyDelete
  7.  I`m just looking and....... I have 1 car key, 3 house keys, a keyring store card, a charity keyring and an airplane keyring.......oh and my safety box key !

    Sandra x

    ReplyDelete
  8. jules196420011/17/2005 11:39 AM

    I have 4, keys for the porch door and front door, a key for the patio door and my car key............Jules xxxxxxxx
    http://journals.aol.co.uk/jules19642001/Itsmylife/

    ReplyDelete
  9. sarajanesmiles1/17/2005 11:41 AM

    Just one :o)
    My front door key.
    Nice and simple!
    Sara   x

    ReplyDelete
  10. promiseluv3721/17/2005 7:03 PM

    I have 12 keys on mine.  I don't know what two are for.  I'm pretty sure one is to my ex boyfriends house though but don't want to try it lol
    ~ Promise..

    Glad you're back, I've missed you!!

    ReplyDelete
  11. Just one...for my van. LOL I need my own house key. I don't have a copy. LOL

    ReplyDelete
  12. I ONLY HAVE 2. ONE OPENS MY HOUSE AND THE OTHER OPENS MY FRONT DOOR. I COME IN THE HOUSE ALONE WITH MY 2 KIDS AT NIGHT, AND MY FIANCE IS DEPLOYED IN IRAQ. I DON'T HAVE TIME TO FUMBLE WITH KEYS IN THE DARK.

    ReplyDelete
  13. firestormkids041/18/2005 10:39 AM

    Belive it or not - I don't have a keyring anymore!  I don't know if this is good or bad . . . Penny

    ReplyDelete
  14. two keys here! house and car!

    ~JerseyGirl
    http://journals.aol.com/cneinhorn/WonderGirl

    ReplyDelete
  15. seven...front door, back door, parent's house, friend's house, car, lock box, and I think your home..not sure what the last one is...oh, I know, not your home...I just put in a new lock, new key, so I have 2 front door keys, that is it!  Check, I know what all my keys are for!  Amazing!  Hope you are feeling a bit better today, love!  Prayers and hugs to my fave sissy! xox

    ReplyDelete
  16. I only have 2 keys on my keyring. One for my house, and one for my car. My keychains are another story. I have at least 8 keychains to go with my 2 keys. Gotta be able to find my keys when I'm digging in my purse. haha

    ReplyDelete
  17. sonensmilinmon1/20/2005 1:39 AM

    6 keys - 2 for the house, 2 for the car, 2 for the adventure mobile.  That's it.  

    Monica
    http://journals.aol.com/sonensmilinmon/SmilinMonsAdventures/

    ReplyDelete

I would love to hear from you. Now is your chance! So what do you want to say?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...